Mezítelenül

2013.07.21. 11:10

Isteni humor, hogy az életemben egy olyan dolgot kell csinálnom a "tovább lépéséhez" amivel tökölök már több mint 1 éve. Először azt hittem, hogy most kapom meg "csak" másodszor, aztán rájöttem, hogy már diploma előtt is adott volt a feladat. Otthont kell csinálnom, kialakítanom magamnak. Korábban kevéssé törtem magam rajta, nem is voltam sokat a lakásban (most sem), utána kéz közelbe került a külföldi utam, ott 4-5 helyen laktam rövid hónapok után, utána meg otthon voltam, otthon otthon. Először. Nem én alakítottam ki, hanem "élvezője" voltam a dolognak. Legalább megtapasztaltam, hogy milyen az igazi otthon érzése. Wooooh!Gosh! Lesz kihívás, pláne, hogy először meg fog találni a megfelelő bérlemény.Szívem szerint beraknék 2 kézisúlyzót, egy fekvenyomót meg egy húzódszkodót a matrac mellé, fotel, asztal,szék és csókolom.Más kérdés, hogy az ember (minimum) két évre komolyabban tervez. Tudjátok mi a legszebb benne? Baszottul nem tudom, hogy kell. Elképzeléseim, sablonjaim vannak amiket itt-ott felszedtem magamra, de ennél nem sokkal több.

Sok minden kiderült a múltamból ami eddig Maya fátyla eltakart. Rezignáltan figyeltem a megtudottakat és utána valami mély, tiszta könnyedebbség volt bennem. Egész lassan sétáltam, ballagtam hazafelé. Nem siettem sehova, egyik láb a másik után. Nem akartam a "szokásos" edzés,kv,(sport)olvasás útvonalon járni. A közeli piactól mentem (4-5 utca),de szerintem bele telt vagy 20 percembe amíg az ajtóhoz értem. Nem kapkodtam, mondtam Én. Mély, tiszta, könnyed, lebegtető és más dolgok miatt mégis picit fájdalmas érzés volt - csövesek által összehúgyozott utcában, minő romantika-. Örülök annak, hogy viszonylag sokáig benne tudtam maradni, üresen, csak bámulva a plafont. Védelmi mechanizmusok nélkül. -Egyedfejlődés- Meztelenül (?)

A bejegyzés trackback címe:

https://szerzetes.blog.hu/api/trackback/id/tr885417078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása