Guinness

2013.09.07. 09:41

Sikerült olyan szintre jutnom a fáradtságban, hogy a gondolataimat sem tudom összeszedni. Nem biztos abban, hogy az elmúlt héten megaludtam a 45 órát, a tegnapi lábazás után meg a puszta lét is fájdalmas. Kényelmetlen a matrac, hideg a levegő (száradás miatt nyitve kell legyen a bejárati ajtó), még hosszú naciban is. A tegnapi naplemente legalább szép volt a TipTopban, örülök annak, hogy Izi elhívott és elmentem. Annak már nem, hogy mi lett a Román-Magyar vége. Inkább maradtam volna a TipTopban. Elgondolkodtatott a meccs. Az érzelem (meg a sör,bor,pálinka) tisztességgel elvitte a népek eszét. Amikor elkezdték lóbálni az "1918" felirítú táblát a román szurkolók, akkor Nálam is majdnem eltört a korsó. Mert ugye van amit nem lehet szavakkal.

"Látom, mit látnom kell, ez nekem bőség
Lényem jól figyel, nem kell más őrség
Azért születtem, mert Isten elfogad
Ha eljön a hajnal, köss el egy jó lovat
Hosszú út vezet őseim földjére
Ahol még eleven Feszty körképe
Lábaim megfagynak, tenyerem forró
Az igazságot nem várom a bortól
Érzem a Föld szívét, dobban alattam
Magyarnak születtem, ember maradtam
Zöldellő dombok, lüktető puszták
Isten titkait magukkal hozták"

FankaDeli - Ahogy a nap kel fel

Ezt meg mindenki bontsa szét, képességei alapján.

„A döntéseink fedik fel a személyiségünk valódi természetét.”
Erő, hűség,barátság.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerzetes.blog.hu/api/trackback/id/tr85499016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása