Hello Vincent!

2013.09.18. 21:07

wp_000505_1379492842.jpg_917x1630

Az eddig egyetlen befejezett naplómnál amit Kristóftól kaptam (2011 - diplomaosztó) úgy gondoltam, hogy nem a személy különleges. Egy személy attól válhat többé mint egy átlagos halandó, szürke egér mert hisznek benne. Hisznek bennem. Hisz bennem B,Orsi,Kriszti,Kristóf,Réka komplett femiliy. Fogadni merek, hogy titokltan még Ildinek is eszébe jutok. Sok másnak akikről talán nem is tudok. Nem elég, hogy Te legelsőnek hiszel magadnak, magadban. Nem elég, hogy sokak (?) hisznek benned. Mint a tudatos teremtésnél, itt is a legfontosabb, hogy meg van-e benned az érzés, hogy igen, végig tudod csinálni. Bennem meg van. Érzem és hiszem, naponta látom és teremtem újra darabonként. A kiteljesedés kapujában állok. Még építem a kaput, hordják a fát, hogy ácsolhassam az ajtót, amivel teljesen eggyé válhatok, örömmel telve. Önmagam felépítve. Újra. Talán először? Nagyon fontos számomra az AIESEC és, hogy SA (student assistant) lehessek, az anyagi vonzat miatt (is), ami nem jelent azonnal "forintosíthatóságot". Élvezettel veszem az akadályokat és kihívásokat. 

Fenébe is! Örülök, hogy nem Andira, hogy nem a magánéletemre koncentrálok. A csalódás mértékét mindnyájan ismeritek, az átvertség, megvezetettség, "faszra vettek" érzést. Racio, logika - Önmagaddal szemben.

Örülök, hogy megtörtént, hogy java részt túl vagyok rajta. Tudod mit? Basszátok meg. Hiszek magamban.

"A hitet másoktól szereztem

ming égig érő ablakot

akik látták magukat bennem

azoknak Én csillag vagyok

Én viszont Nekik köszönhetem

az egész égboltozatot"

Gyurkovics Tibor - Hála

A bejegyzés trackback címe:

https://szerzetes.blog.hu/api/trackback/id/tr135521951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása