Vitorlázó fényképek

2013.09.23. 21:01

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=QG7acsSw958

"Ez a kötelék erősebb, mi csak egy testet érint, mert a tükörben láthatsz mást,de a tükörben mindvégig ott voltam Veled és szótlanul néztem, ahogy igába hajtod most a fejed.
Valah szerettük egymást, büszkék voltunk erre
Szerinted a változás nem rossz dolog,de Én mit mondhatnék erre?!
A könnyeimet nyelve és egy új emberre lelve, ideje tudomásul vennem, hogy ez egy új világ rendje. (...)
Én visszavárlak 100x is mert mi ketten vagyunk egyek. Az új életedben sok sikert, Nekem most el kell mennem."

Majka

 

PS: akaratom ellenére is itt voltál

PS2: 1 nappal a fénykép után esett be a klip a képbe

A bejegyzés trackback címe:

https://szerzetes.blog.hu/api/trackback/id/tr655530398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása