Holy water

2013.10.01. 20:05

reporter_channel_1380650432.jpg_1222x1630

Kétszer csaltak meg. 10 év alatt. D3 és D26 (D mint Delikvens). Nem lelem örömem benne,de mindkettő boldogtalan a jelenében. D3-ról keveset tudok, Neki is családi problémái voltak, már korán. Apa kiválása, probléma a „pótapuval”, meg nem értettség, egyedüllét. Mindkettőnek volt testvére, elég gyatra viszonny volt közöttük.

Csak feküdt ott az ágyban, meredt Rám, mintha egy hadsereg ment volna át rajta. Pedig csak Én álltam ott. Egy fiatal srác! Majdnem elájult. Igen, tudom, hogy jó volt, nem kell mondani. Látszik. Lágyan húzták a mellkasukhoz a takarót, ugyan úgy. Ők is. D3-al még évekkel később is össze,össze futottunk a 4 fal között. Ugye,ugye. Márkahűség. Az ígéreteket így mossa el a világ visszhangja. Megtörnek az ígéretek és betemetnek.Most nem rólam van szó. Megígértem a Mindenségnek, Önmagamnak és D26-nak is. Hagyom menni mindet. Szlé szeretnék lenni a szárnyuk alatt - nem kalitka. D1-D26-ban közös, hogy mindegyik bekopoghat, mindegyiknek nyitva áll az ajtóm. Hazugság-Kapzsiság-Nyomor (LP dalcím). Találó. Andi ahogy összetört úgy engedte szabadjára a csendet. Hirosima,Nagaszaki után csend volt. Évekig. (Az aktuális) Magamnál, a legjobbanál többet egyiknek sem adhattam, hiába telt el 10 év (kb.) köztük. Zsoldosként hullanak el, volt aki eltakarta a „csontvázait” amikor Én megmutattam. Mindnyájan repedések az Üvegkastélyon (LP – Castle of Glass). Nem az a kérdés, hogy megcsaltak-e, hanem, hogy felvállalják-e.

Andival váltottunk egypár levelet múlt héten. Ha picit is figyelmesebb lettem volna nem lep meg a dolog. Sahar –nak hívják a perzsa lányt akinél most átmenetileg vagyok, Sahar-A lánya pedig Fatime (Coelho: Alkimista)– a sivatag asszonya. Ha nagyon akarom akkor a „Hajnal Lánya” hasonlatot is rá tudom húzni Fatiméra, a hajnallal érkező nap újjítja meg hitét. Érdekes a párhuzam a 300-ban (spártaiak) elhangzott „Vagy ezzel, vagy ezen” (pajzs) – és a megírt Fatime között. Sivatag asszony örül, hogy ha társa,férje tér vissza a háborúból, ha nem akkor bánat helyet vígad a több aszonnyal, de szívében tovább őrzi társa emlékét. Átlépve a csöpögös összejátszó asszociációkat sajnálom, hogy D3-D26 nem tud/képes stabil boldogságot találni.

Továbbra is boldognak tartom magam, de ma, most kijött rajtam a fáradtság. 15 óra sulira+ 7-10 óra tanulásra jutott 5 óra alvás. Amindenit!

Baszottul hiányoztok, de annál jobban hiszek bennetek! Igen, Benned még jobban!

A bejegyzés trackback címe:

https://szerzetes.blog.hu/api/trackback/id/tr995546564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása