Péntek éjjel

2013.10.19. 10:53

Ebben a pillanatban, hogyha feltennék a kérdést, hogy mit választok: karrier vagy szerelem? Habozás nélkül a karriert választanám. Sokat (?) gondolkodtam az elmúlt időkben ezen a témán. A karriert, Dániát, adott esetben a Trinity College-t látom magam előtt, tudom vizualizálni minden probléma nélkül,de, hogy egy 2-essel kezdődőt is odategyek (aki nem delfin) az (egyenlőre) nem jön össze. (Pink után szabadon) Van elég heg a szívemen. Ehhheh....amit telibeszarok, szopósabb ügy, hogy a lelkemen még több van. „Köpönyegforgató kurva mind. Én már csak tudom“ – mielőtt köpködnétek, hogy magamat idézem (1) megbaszhatjátok (2) Réka mondta. Most egész őszintén: a mai napig méllyen szeretett és tisztelt (ezt komolyan mondom, vicc,cinizmus nélkül) huszonx delikvens közül melyiknek volt önkritikája felvállalni a szarságait és adott esetben azt mondani, hogy bocs, tényleg igazad volt, rosszul láttam, rosszul láttad bla bla. ? Ildinek. Hoppá! Ő nem a barátnőm volt. Meg Neki is bele telt 1 évbe. Kibaszott nagy jóindulatommal ráfogom, hogy le volt terhelve a szarságokkal amit az élet adott Neki. Ha most a jövőmbe nézek akkor azt látom, hogy 2 éven belül lesz 2 (minőségi) diplomám, lehetőségem egy biztonságos életre. A mostaniban biztos a bizonytalanság. Ha előre tekintek akkor azt tudom mondani, hogy 5 éven belül megtanulom az olasz-t +1 nyelvet, megtanulok lovagolni&íjászkodni és így járom a hétvégéimen az erdőt. Hétközben szabad időmben hegedülni járok, edzek és írok alkalom adtán. Eljárok táncolni, hogy még 1 módon kifejezhessem magam. Talán még (szer)tornára is eljárnék. Időmet áldoznám FöldAnyának és az erdőnek, megismerném és tisztelném a sámánisztikus kultúrát. Megülném a sámáni ünnepeket, álmatlan éjszakáimon antropológiát és (ős?)vallástörténetet olvasnék. De egy rib... társsal, nőszeméllyel? Pff.... kérlek! Hiába próbálok erre gondolni, nem ugrik be semmilyen kép,sziluett. Persze, csinos lányok itt is vannak, meg Merylinnel is elvagyogatunk (jabazdmeg, haladunk mint zombi az emelkedőn...),de nem látok senki olyat aki bebaszná az ajtómat és újból elhitetné, hogy maradandót akar alkotni. Velem. Nem azért mert magamban nem hiszek, hanem mostanra kétkedek a másik félben.

Aláírom, Én sem vagyok egy egyszerű eset. Aki vágja a kőrkorképemet az tudja miről beszélek. Az élet egyes területén megingathatatlan(nak ható) önbizalmam van, míg más területeken egyáltalán nincs, ezért vezetésre van szükségem. Nem, még nem tudok komolyat tervezni, „apa“ lenni – bár már évek óta vágyom. Nem tudok, mert b) meg kell arra érni c)  nincs kivel/egy megfelelő partner sem árt hozzá aki Velem tart, hosszútávon, sokáig. Aki ismer, aki elveszi az eszemet. Tud, ami fontosabb akar segíteni amiben szükséges, - képes Velem egy szintű lendülettel haladni előre. Akinek Én is segítő kezet adhatok, de meg is pihenetek rajta. Igen, Én is nagyon várom, hogy szembe jöjjön egy olyan szakadt kurva akivel 1-2-5 év után is tudjuk együtt dúdolni, hogy „ez rólunk szól-szól-szól, ez rólunk szól, (...) ha elmennék, Te akkor is várnál, ha nem lennék Te sem lennél, Nekem Te vagy, Neked pedig Én“ (Essem ft. Palej Niki). Kurvaéletbe is, hiszem, hogy kint flangál valahol még az a „drágalátos“, akivel ezt ki lehet vitelezni. Nem, nekem nem sem mindegy, hogy hogy néz ki. Igen, szeretem a gömbölyded formákat (pl. Labda, női fenék, boros palack) de nem az egyen gömböt - nagy felületen. Fontos a nőiesség, külső megjelenés, bajuszkötő meg tűsarkú, értitek. Nem vágyom már sem a Hajnal, sem az Alkony lányát (megkaptam mind2őt elégszer), pláne nem úgy, esetleg mellettem mások élvezik a testét. Is.  Mert nem egy volt akire illenek a 2006-os sorok:

„Ismerek egy lányt, akire, ha gondolok, szívemben kést forgatva írom a sorokat,
ujjaimon több tonnás súly, 
a lelkem markolat, agyam ravasz, és lő a gondolat,
amíg én a Kojszal meg a Gőzzel söröztem, te valaki mást szoptál,
valaki más élvezett beléd,
kemény szavak ezek, az is kemény, amit tettél,
megetettél, én meg azt hittem, semmi más nem kell, csak egy lány: pont te,
nevetve a világon raktam életem kezedbe“

FankaDeli – Ezt most (2006)

Van bennem csalódottság a „hungarisekettesek“ irányában. Svájcival nem tudom, hogy fogok-e kezdeni, egyenlőre inkább egy francia –nem a történelem, a szeretői készségek miatt- vagy mediterrán. De, minek is határolom be?! Ne legyek már nagyobb fasz mint muszály! Szembe fog jönni amikor kell, csak legyen kellően nyitva a csipázóm.

Mert vágod, ha B és/vagy Kristóf cuccolja adott esetben a csajom, azt mondom oké; éljen a kommunizmus, barátok közt minden közös. Meg tudom, hogy igazi úriember(ek) és hagyni fog(nak) frissen főzött KV-t, meg egy fehérjeturmixot előkszítve.

Más kérdés, hogy tudom, hogy nem a kurván aktuálison múlik majd, hogy adott esetben nem fog bekövetkeni az a dolog.

1010923_543019429111593_1682214692_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szerzetes.blog.hu/api/trackback/id/tr315586131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása