Ráncos fatörzs

2013.10.31. 12:08

"A naple-mente mostanában mindig bíborvörös, bőröm Blanka szerint ráncos – öregszem-, tekintetem egy nyugodt halálba-menőé, melyben benne van életem, mi múltam és jövőm, mely most még karcos és kard helyett karomban a kalapács vet szikrát, miközben keresem az életem és lelem az értelem titkát, döngetve a „napszemű” mesterséges sziklát. A kapum tárva, de ki zárva, az nem jut itt át. S nem hat meg, hogy nem hat még, csak őt és fél, nekem ez már nyolc, s kompóttal tele a polc."

Posta Imre

forrás: http://magyarnemzetikormany.com/pi-klub/news.php?readmore=5750

A bejegyzés trackback címe:

https://szerzetes.blog.hu/api/trackback/id/tr175607826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása