Inner sanctuary

2013.12.13. 18:33

"Veled álmodtam az éjszaka. Nagyon rossz volt. Valami templom szerűségben voltunk és bementünk egy sötét szentély szerűségbe, ahol mintha kínzóeszközök lettek volna. Nagyon féltem valamiért. Érdekes volt az is, hogy nem láttalak effektíve téged, de tudtam, hogy Te vagy az. Megkértelek, hogy menjünk és egy nagyon világos szinte vakítóan fehér templomba léptünk be, utána ébredtem fel."

Tested nevem viseli, Testem neved hirdeti.

SquareofRoses.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szerzetes.blog.hu/api/trackback/id/tr805689979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása