Gyertyaláng

2014.01.12. 20:08

A kezeim még most is hidegek, az izületeim nem olvadtak még ki. Brrr...! Templomon kívül és belül is hűvös volt. Holnapra várom a felhősödést, délután csíkozták az eget. Betértem az esti 6-os misére (Léával szerettem volna eredetileg összefutni) , felajánlottam a családi egészségért és lelki üdvért, de ami fontosabb beért ami reggel kirajzolódott, megfogalmazódott bennem.

Csütörtökön amíg Annára vártam kezembe akadt a Mindennapi Pszichológia újság, benne a "Mosogat-e egy macsó?" cikk ami rámutatott érdekességekre, de ami fontosabb volt számomra az a felsorolás az elején:

Az Igazi Férfi macsó. Az Igazi Férfi érzékeny. Az Igazi Férfi határozott.Az Igazi Férfi gyengéd. Az Igazi Férfi szenvedélyes. Az Igazi Férfi rámenős. Az Igazi Férfi figyelmes. Az Igazi Férfi önálló. Az Igazi Férfi megfontolt. Az Igazi Férfi jól keres és sikeres a szakmájában. Az Igazi Férfi segítőtárs a ház körüli teendőkben. Az Igazi Férfi csak a családjának él. Az Igazi Férfi ápolt és elegáns. Az Igazi Férfi laza és lezser. Az Igazi Férfi felelősségteljes. Az Igazi Férfi gáláns. Az Igazi Férfi takarékos. Az Igazi Férfi megszereli az autót. Az Igazi Férfi altatódalt dúdol a gyermekének. Az Igazi Férfi keresi a kalandot és ellenállhatatlan. Az Igazi Férfi megbízható és hűséges.

Ahogy másodszor is újraolvastam a listát sorra "gyúltak ki a pipák a fejemben". Ez is meg van, ez is, ez is, igen ez is, oké ez nem, ez igen, ez nem, ez igen, ez igen. Mire a végére értem 4-5 "elvárástól" eltekintve mindegyik mellett ott volt egy gondolati pipa. Wooowh! Nem sokkal később megérettem és elfogadtam, hogy nem attól vagyok ilyen vagy olyan pasi/FÉRFI, mert van mellettem valaki. (Egy dolog tudni valamit és egy dolog járni azt ugyebár...) Attól vagyok ilyen mert ilyen vagyok, ilyen lettem természetemnél fogva. Korábban is szerettem volna a mellettem lévő lánynak, nőnek, NŐnek, társnak olyat adni amire emlékezni fog. Aki egyszer is beszélgetett már Velem az tudja, hogy álláspontom szerint egy NŐt nem testben nagy munka kielégíteni. Továbbra is szeretném ezt megadni, még magasabb szinten, még megfelelőbb társ(ak)nak. Szeretnék olyat nyújtani egy mellettem lévőnek, hogy ujjal mutogassanak Rá, hogy "Igen, Ő Escobar barátnője, kedvese". Ez a törekvésem nem egoban gyökeredzik, sokkal inkább abban, hogy nem szeretném még 1x megélni, hogy eldobnak mint egy használt tampont. Azt szeretném, hogy megbecsüljön a társam, hogy tudja és érezze, hogy mi az amit adni tud. Visszakanyarodva, mise után sebtiben a mellékhajó felé vágtattam, és először gyújtottam lángot (no nem az egész templomot!) valakiért aki a jövőmben van. Talán évekkel ezelőtt gyújtottam utoljára  mécsest valakiért ismeretlenül:

"Annak a NŐnek, társnak aki mellettem akar majd nyugalomra lelni" - mondtam félhangosan. Térdet hajtottam, szokásoknak megfelelően keresztet rajzoltam, biccentettem A Főnöknek és elindultam hazafelé.

"Az otthonom egy 14 centis izom a mellemben,
Az állati vágyaim ott élnek emberi szellemben"

A bejegyzés trackback címe:

https://szerzetes.blog.hu/api/trackback/id/tr925754846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása