Mindenben

2014.01.15. 18:21

Lakásfelé menet gyorsan belevetettem magamat a gondolkodás tengerébe, hogy minnél előbb, jobban eleget tegyek kérésednek. Miután elküldtem az sms-t fogant meg bennem a gondolat. NEM! Én ezt nem csinálnom! Nem teszem!  Nem azért mert nem vagyok szeretettel irántad. Nem, ennél sokkal árnyaltabb a kép. Mit kívánsz, hol találjak Rád? Pre-Szokratikusok? Sztoikusok? Arany, Babits, Jókai, Deák? Legyél Flórám, Lédám vagy sétám A Reményhez? Keresselek Endrénél táncolva az avaron, kutatva egy elbocsájtó szép üzenetért? Szólítsam a Benned lakozó gyermeket Szabó Lőrinczen keresztül? Keresselek Dali képeiben, Shakespeare soraiban vagy John Bunyan Vándorjának útjában? Igen. Megtalálak. Itt is. Ott is. Meglellek Posta Imre soraiban, ahogy Kőházy „FankaDeli“ rímeiben. Veled sétálom a Szováta utcát, 2 Arc felé tartva. József Attila lép a Akezdeth Phiai elé, első helyre, s vetekedik Radnótival, ki két karodban ring. Jöjjenek az Október végi hexameterek, Óh! Szív nyugodj! Nem. Nem szeretném sem, hogy a gyertyák csonking égjenek, sem, hogy előhang legyek egy monodrámához. Számivtel képletekkel telve, csak remélni tudom, hogy megérted: szeretetem irányodba nem ezen múlik, hisz hasonlón voltam mint Te. Éveken keresztül kint kerestem Magamat, másban láttam a visszacsatolást. Ennek, legékesebb gyémántja a koronán, múltam soraiban Ten magad voltál. Voltam tükör miben finomra csiszolt szépséged angyalokat gyönyörködtetve ragyogott. Már nem vagyok. Más lettem. Más lettél. Amikor megkértél azt éreztem, hogy Bennem keresel erőt, Belőlem szeretnél meríteni. Lelked erejének kútja nem lehetek. Kötél, ami  lelked vödrét segíti útján fel s le, talán igen. Nem lehetek kezed melege, ami szívedből fakad. Segítő lehetek. Most Rám juthat ez a szerep. Tudod jól, Őrizem szemedet. Most 2 szó sonfordál elmémben, ami ki kívánkozik. Talán válasz kérésedre. Mi ez a 2 szó?

- ez még Nekem is tetszik! -

A bejegyzés trackback címe:

https://szerzetes.blog.hu/api/trackback/id/tr125760023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása