Következő bejegyzés

2014.01.17. 20:40

Túl vagyok a számvitelen - már írom a következőt. Majd jön a Kolbiápdét.

Kolbiáplét:

Háth...Szaladgál a maláta a pohár alján, "Aqua vitae" - 1170 óta. Hol Tankcsapda szól, hol Beethoven. Bár ez örökké tart, a 9. szimfoniávalúj nap virrad.

Sok évvel, valag a vizsgával a tarsolyomban eljutottam oda, hogy vizsgastresszem van. Nem kicsit tud az lenni. Nem tudom (még) objektívan megítélni magamról, hogy mennyire tudom az anyagot, mennyire nem. (Ma) Reggelre sem kávét, sem ébresztőt nem élesítettem - furcsa volt. Ügyes voltam,az ébredés után (az elmémbe) egyből benyilalt: "ÚRISSTEN KEDDEN CORPSTRAT!" - aztán rájöttem, hogy szombat van és nem rohanok sehova. Meg az egész leadott anyagot már egyszer megtanultam, nem volt újdonság. Volt szerencsém (többször) megnézni Jon Jorgensen - Godless Generation videóját, ami komolyan elgondolkodtatott - bár nem fogok a templomba rohanni.  A JJ-nek bitbe foglalt levelemben fejtegettem a témát, hogy időszerű lenne valaki aki a lelkemet csitítja. Test, a test az oké, azzal nincs probléma. De egy selyemből faragott, szeretetben égetett fénylő kéz ami a lelkem csitítja? Na, az hiánycikk! Némi ellentmondás van benne, hogy tegnap is ott hagytam egy lányt a bárban. Ő kiment dohányozni - Én meg világgá. Nem tudok szabadulni Kata hangjától. Pláne, hogy AKP-t szaval. Bánatos. (Azt hiszem) Ő is. Talán az egyetlen hátulütő amit a magyar lányokról, nőkről, NŐkről el lehet mondani. Szépek, de sokszor bánatosak. Ha Katát veszem akkor látok egy csinos és vonzó nőt, aki szakmájánál fogva mívelt is. De bánatos és munkába menekül. Ha nem tévedek 4 munkája/munkahelye van "huszonx" évesen. Bán. Bán, az ami lassanként megrohasztja a belülről fakadó sziporkázió gyönyört a magyar lányokban. Kivülről szép, de belülről rohadt a gyümölcs - ahogy mondtátok már korábban. Turáni átokkal járna? Lehet. Keresek, keresek valaki olyat aki " 'A' kategóriás export gyümölcs" - vagy valaki olyat akiből sugároz a szépségen felül is valami.  Még mindig hiszem, hogy meglelem, ahogy azt is, hogy akár a Szkíta, akár Magyar lányok különlegesek - a gomolygó fekete vihar ellenére is.

Az itteni AIESECben leadtam a jelölésemet Vice President of Talent Management pozícióra - van rá jó esélyem, hogy összejön. A vizsga előtt ordítozva, örömmel szakadt a nyakamba Andrea, jó volt látni. Újra. Nálam napok óta esik, tegnap még hó is volt hozzá. Remélem mielőbb eláll - szeretnék futni menni. A két Koreát 10 év múlva egyesítik, addig meg lesz cigányia is. Relax és tanulj, olvass. Értsd a híreket, ne csak olvasd. Kedden Corp.Strat és Szerdán már éjjel nappal JudaPest.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerzetes.blog.hu/api/trackback/id/tr475766431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása