Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

André után szabadon

2014.01.31. 00:11

Leraktam a jeggyűrűmet a konyhaasztalra, mellé az órámat. Besétáltam a fürdőbe, ahogy elkezdtem a mosógépbe pakolni az ingeimet megerősödött bennem a gondolat: szeretek Andrénál időt tölteni! Mindig feltöltődve, ambíciókkal felvértezve lépek ki a küszöbön. Vidáman, eldobva a tegnap történéseit. André szüleit nem ismerte, 6-7 évesen került árvaházba. Az első éjszaka volt ideje eldönteni az állati gondozásban, hogy akarja-e, hogy éveken keresztül verjék & szopassak vagy szimplán a dolgok élére áll. Ő az utóbbit válaszotta, második éjszaka a többi korabeli gyerekkel verték „elesősre“ az idősebbeket, félálmukban – élére állt a dolgoknak. Ott is. Akkor is.

Hazafelé gondolkodtam a spiritualitás/szellemi élet és a hétköznapjaim témakörön. Úgy érzem és gondolom, hogy a kettő az Én életemben tud együtt járni. Igen, Én is fontosnak tartom, hogy szellemi életet (mise, meditáció, mantrák, kezelések stb.) is éljünk, de egy konferencia felé tartva a repülőn, vonaton is tudok az életemet átszövő spirituális pókhálón gondolkodni. Másnap reggel a naplementéből töltekezve egy „akkor tökéletes“ személlyel, pohár itallal, vödör kávéval szintén. Ha jól csinálom az alelnöki dolgomat akkor pályázni fogok az elnökire. Ha a felső 25%-ban vagyok a sulimban akkor a felső 20%-ba akarok fogok jutni.  A felső 20% megmarad a következő trimeszterre szemeszterre. „Akkor tökéletes“ leányzó. Hmm. Volt lehetőségem többőtökkel találkozni a múltamból a napokban.  (Kettővel meg még csak ezután fogok!) Érdekes volt. Sebeket nem téptetek fel. Könnyen és gyorsan együtt rezdültem Veled/tek. Újból. „Boldog vagyok xxxx-al. Nincs okom panaszra. Veled más volt.“ – (mondta abc) és mosolyogva beleszív a cigarettájába. Más megbánta és bevalotta, hogy (harmadik személy) manipuláció(ja) miatt hagyott ott. „Ne Monty, ne vigyél el még jobban (érzelmileg)“ – mondta (cde) könnyekkel telve. Nők. Ó! Ti kecses gazellák, angyalok nevető könycsepjei! Jól esik leírni azt amiket mondtatok, de már nem a külső tényezőkön múlik az önértékelésem. Igen van ilyen és ilyen, meg amolyan és emez adottságom/képességem. Nekem is vannak szokásaim. Igen, ezek másoknak zavaróak lehetnek. És? Ha a Kedvesemet zavarja akkor (1) változtatok rajta (2) megszokja (3) Arrivederci amore! Nem vagyok egy folyamatosan változó maszlag! Van/lett személyiségem. Igen, rugalmas vagyok – életemből és természetemből adódóan.

Délután egy veder KV mellett JJ-vel 3 mondatba sikerült belefoglalni egy kapcsolat esszenciáját (számunkra).

  • „Aha. Tehát Ő az a aki reggel kimegy az ingedben rántottát csinálni Neked. (Köszi Thory!)
  • Egy -n a FÉRFI ingje olyan, mint váron a zászló.
  • Az a szerelmes beléd aki elélvez szopás közben. (Köszi JJ!)

Hogy nem keresem bennük az értéket? De teszem, csak (1) Nincs bennük (2) sok sok centi méllyen van (3) van benne, de nem tudja/akarja kimutatni.

Most lehet puffogni, de (1) teszek Rá (2) egyenjogúság van, így nem csak piszoár kerül a szoknyás WC-be is, de ugyan úgy lehet markáns véleményt fogalmazni Róluk. Már csak azt nem értem, hogy akkor mi van a családon belüli erőszakkal....?! Hol is az egyenjogúság?

A bejegyzés trackback címe:

https://szerzetes.blog.hu/api/trackback/id/tr255790859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása