Tudatos Teremtés

2014.02.13. 23:28

Aláírtam a szerződésemet. Nem egyszer 75 CHF fog megállítani egy álom megvalósításával kapcsolatban. Úgy is most beszéltem az önszeretésről. SZERETEM 75 CHF-NYIRE MAGAM! Szeretem magam annyira, hogy megvalósítsam, ne csak megteremtsem. Faszfej voltam és az utóbbi pár órában hezitáltam, mondván: repjegy, vízum, itteni dolgok elrendezése blabla. Kifogások. Már hazafelé jövet körvonalazódott, hogy mit fogok tenni. Az egészet kitaláltam/megteremtettem a fejemben október, november körül. Eltelt pár hónap és itt kopogtat az ajtómon. Házhoz jön. Igen, hiszem és táplálom, hogy ENGEM választanak ki. Erről úgy is fogok még értekezni amikor már túl leszek a következő aláíráson. Minden adott.

 

„Az embert megigézi az örökkévalóság s ezt kérdezzük magunktól:

Vajon visszhangot vernek tetteink az évszázadok során át? Hallját nevünket idegenek, ha már rég nem leszünk? Tudják majd kik voltunk? Míly bátran harcoltunk s míly lángolón szerettünk?

Igaz történet alapján....“

13. Harcos

A bejegyzés trackback címe:

https://szerzetes.blog.hu/api/trackback/id/tr195813538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása