Részlet

2014.03.02. 20:58

1. "You have discovered how everthiny is simple. Having courage is enough" p.14 Ez Nekem egy megerősítés, visszacsatolás volt, hogy 2012 őszén igenis jól döntöttem, a hitemre (,hogy el fogok helyezkedni, hogy minden rendben lesz) is mertem támaszkodni. Ha nagyon le akarom egyszerűsíteni: Itt vagyok. Oda akarok eljutni. Oda fogok eljutni. Hogyan? Nem tudom, meghagyom az Univerzumnak az "apróságok" elrendezését.

 

2. Isten nem az erényesekhez szól, hanem azokhoz akik készen állnak rá. - ez a filmből van, de Engem nagyon elgondolkodtatott, hogy az erény/Istennel való "beszélgetés" (hit?) mennyire áll párhuzamban.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerzetes.blog.hu/api/trackback/id/tr85840275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása