Corp. Identity & Image

2014.03.04. 11:15

Corp.Identity & Image közepén azt érzem, hogy nem szántam időt magamra az utóbbi napokban. A befelé figyelésre. Olvastam, sportoltam, tettem a kötelességeimet, de nem nem raktam ki a „Világ bekaphatja“ táblát 5-10 percnél tovább. Erre az döbbentette rá, hogy most szalasztottam el egy újabb lehetőséget. Nem tudom ,hogy lesz-e/mikor következő. Töredék másodperccel később a fejemet hasítottam volna a falba és utána még egyszer. Trigger. Alig pár órája írtam róla. Hahaha :) - Istennek van humora.

„You hid your skeletons when I had shown you mine,

You walk thee devil that you’d left behind

I saw the evidence, the crimson soaking through

Ten thousand promises, than thousand ways to lose“

LP – Powerless

Nem beszélek, csendben vagyok. Nincs kivel beszélnem. Nincs kihez beszélnem. (Itt). Lehetőségeim szerint beleszarok az utóbbi 1-2 napban pár dologba. Miért? Mert át tudom úgy csoportosaítani a dolgaimat, hogy ne legyen belőle probléma. Úgy érzem jól. Ilyen szempontból sodornak az érzelmeim. Az idézet most magamnak szól, magamnak egyhelyben tapsikolva.  Nem vagyok egyensúlyban, egyensúlytalan vagyok – még. A sámánizmust, természeti kultúrát vezető fonálként látom a heteimben. Nincs para, csak változás, mint a járni tanuló gyermek. Be, be ütöm magam amitől lila foltos leszek (forza Fradi!), de megtanulok járni.

 

“Azt hiszem, a fehér ember úgy fél attól a világtól, amelyet alkotott magának, hogy se látni, se érezni, se szagolni nem akarja. Ha az arcodba csapódik az eső vagy a hó, ha a jeges szél megdermesztett és most a füstölgő tűz mellett felmelegszel, ha a forró gőzfürdőből kijövet a hideg folyóba veted magad – akkor érzed, hogy élsz, de ti ezt az érzést már nem igénylitek.“

Forrás

A bejegyzés trackback címe:

https://szerzetes.blog.hu/api/trackback/id/tr225842785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása