Hídon át

2014.03.08. 21:59

Elfáradtam. Valamikor fél8 körül már felébredtem, a kevés alvás ellenére is pihentnek, energikusnak éreztem magam. Magával ragadott a „The Grandmaster“ világa, de teljes mértékben tudtam azonosulni. Vonzó számomra az egyszerű, purítán, következetes élet, világ. Még mindig sokszor érzem azt, hogy visszaugranék X évet. Kezdem érteni, hogy miért adtak Draper karakterének Canadian Club-ot a kezébe. Uhh....! Mint egy dögös angyal. Kell pár másodperc, hogy felfogd. Pénteken bele is botlottam egy ilyen lányba, meglátjuk, hogy mi lesz a következő. Elöljáróban annyit, hogy szőke, arab és mocskosul gazdag. Aki ikrek, május 23. Anna nem tudta, hogy min röhögtem könnyesre magam, perceken keresztül. Hayk még kevesebbet értett a helyzetből.

Azt hiszem találtam egy témát amivel a következő 2-5 évben (is?) szívesen foglalkoznék és még évtizedeken át tartó lehetőség is van benne. Később a katonasággal is kapcsolatba kerülhetnék. Hihi. Lehet, hogy a nyaramat Angliában töltöm, de ez még nagyon sok kérdőjeles dolog. Lehet, hogy idén is kimaradok a Magyar Földre Táborból :( ! Ettől függetlenül ugyan úgy Magyarnak és Szkítának érzem és tartom magam. A finn-magyar nyelv összefüggéseit, fejlődését meg nem tudom vitatni. Ezzel szemben genetikailag Perutól Dél-Amerikiáig terülünk.

Jól esett a fáradtság. Reggel már egész viselhető külsőm volt (félmeztelenül), bár egy hajvágás rámfér. Talán Bogdan be tudja vállalni.  Egy picit nem figyeltem oda és lefutottam 8 km-ert közepes tempóban!

„Hogy meglássam szép napomat,

Isten adta jobb sorsomat,

hazámat úgy szeressem népek trónjára emeljem!“

Varga B. Tamás

 

Egészen meglep, hogy mennyire más tudok lenni, hogy ha ki van oldva a kézifék. Ha valami, valaki kioldja. Napfény, lányok/nők/k, whisky. Olyankor átbillen egy kapcsoló vagy nem is tudom. Ragyogás.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerzetes.blog.hu/api/trackback/id/tr995850608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása