Egy szerelem

2014.03.17. 22:28

Kiráz a hideg. Ülök az ablaknál, lágyan befúj a tavaszi, langyos szellő. Bamba vagyok. Elfáradtam. Fáj mindenem. Olyan izmaim is amikről elfelejtettem, hogy vannak. Derekem, lábam, bokáim, nyakam, arcom. Hú! Nagyon kifacsartak. Kellett már nagyon. Tusolnom kéne (ma már harmadszor) és aludni – mondjuk nem bánom, az előző kettő is kellemes volt. Az utcáról sült krumpli illata száll fel. Amilyen finom olyan lágyan csavarja az orrom. Két hét és költözöm ha minden igaz. Percekkel ezelőtt írtam Prof. Crivelli-nek, remélem mielőbb össze tudok ülni Vele. Sosem korai elkezdeni a munkát. A témavezetőm bármikor ad ajánló levelet – jéééé! Ahogy az öteletemet boncolgattam Neki szinte láttam ahogy a dollárjelek peregnek a szeme előtt. Rosszmájú vagyok vagy realista?! A napokban Judittal is fogok (Skype-on) beszélni. Valamiért nagyon reménykedem abban a vonalban. Szeretném, hogy jól süljön el. Fenébe is. Messze a fürdő. Jöttömre 3 nap múlva számítsatok napkelet felől!

Egy nap, 151.000 megtekintés.Lehet szeretni, lehet nem szeretni.....

A bejegyzés trackback címe:

https://szerzetes.blog.hu/api/trackback/id/tr395866932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása