Leysin

2014.04.01. 00:20

Az elmúlt napokban kaptam ízelitőt kaptam, hogy miért is vonz kamasz korom óta francia svájc. Leysinben volt szerencsém eltölteni egy hétvégét, ahol sok élménnyel gazdagodtam, Tudtam táncolni egyedül (mert jól esett), tudtam táncolni sokakkal, tudtam és akartam közeledni lányokhoz és megfelelő időben hoztam megfelelő döntéséket. Ahogy az első reggel a szemem előtt elterülő hegyeket néztem az Ötödik hegy borítója jutott eszembe. Szívem szerint ott maradtam volna még napokra. Tetszett nagyon. Gondolkodtam rajta, hogy visszamegyek, de egyenlőre nem vágyok 7 óra vonatozásra. Furcsa volt látni egy teljesen, tetőtől talpig afrikai lányt és tudni, hogy Ő igazából angol és Londonban született. Elfogadás, egyenlőség. Az egyik előadás témája az üzleti etika volt - valahogy ennek kapcsán is elgondolkodtam ezen az egész témán. Nagyon sok szervezet hírdeti szinonímákkal azokat az eszméket amikkel anno a francia forradalmat kirobbantották. Nem tudom, hogy Én vagyok e az első, de az sem véletlen volt, az is szándékkal bontakozott ki. (Cui bono?)

Pár napja írtam, hogy nem hiszek az egyenlőségben - korrigálni szeretnék. ha csak a testet nézem a minimálisan eltérő mutációkat akkor tényleg mindenki egyenlő. Ha felkerül az ország címere, a faj, a nemzet, a vallás akkor mindenki különbözik - mindenki harsányan hirdeti az egyenlőséget az emberek, diákok, munkavállalók között. Tegyünk egymás mellé bhutáni és egy francia embert. Szerintem a dolgokat fel kell vállalni. Kimondani, leírni - őszintén és egyenesen - tenni.

"Sehonnai bitang ember,
Ki most, ha kell, halni nem mer"

Petőfi Sándor - Nemzeti Dal

Nagyon sokat gondolkodtam a vezetői szerepen, hogy kinek és mit lehet/szabad tudnia és kinek. Természetes, mindenki tudjon olvasni, de nem gondolom, hogy egészséges az, hogy (szinte) mindenki hozzáfér a tudás jelentős részéhez. Ez ellent mondd minden logikának. A földműves miért tudja azt amit a pap? A pap miért ácsoljon asztalt és az ács miért tervezze a város gazdálkodását? Igen, egy olyan világban élünk ahol egyre nagyobb különbségek vannak, egyre jobban elbújtatva (utalás a ránk özönlő médiatengerre - 1. pont"Arra kérnek, küldjek pénzt Pablonak, miközben a hátam mögött az ERTSE-től pakolnak" - Kőházy FankaDeli Feri; marketingre = dolgok árnyalt, szinonímákon keresztül történő elfogadhatóvá tételére). Árumozgató logisztikai segédmenedzser - magyarul targoncás. 

Örülök, hogy elmentem. Jelenleg "A" helyről kiköltöztem "B" helyről írok és "C" helyre fogok szerződést aláírni. Semmi komplikáció, nyugi, nyugi csak költözök.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerzetes.blog.hu/api/trackback/id/tr445888436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása