Május 1. - Más szemmel

2014.05.01. 13:46

senna_1398942203.jpg_710x495

Ha már világszerete mindenki majálisozik gondoltam megemlékezek Sennáról, illetve a (K)Illuminatiról. Számomra ez a nap inkább indok arra, hogy Senna után kutassak mint sem a háttereseket "üdvözítsem".

"Az illuminátus rendet (latin illuminati „a megvilágosodottak”), más néven a bajor illuminátusok titkos társaságát, 1776. május 1-jén Adam Weishaupt ingolstadti filozófus, az egyházjog professzora alapította. A rendet rövid működés után Bajorországban1785-ben végleg betiltották, és azóta a szervezet hivatalosan nem folytatta tevékenységét."

Forrás

No, ebben a kis bekezdésben benne van sok minden árulkodó dolog a kétházról, osztrákokról (a magyar vonalat - Herzl Tivadar - sem érdemes kihagyni!). Aki nem hiszi annak utána járnak!

Mindezek mellett, túl vagyok 2 vizsgámon, meglátjuk milyen lesz. Voltak trükkös kérdések, nem gondolom, hogy mind2ő kiemelkedő lenne. Megkaptam a levelemet a Municipio-tól, hogy nem megfelelő engedély miatt érvénytelen volt az ösztöndíjra való jelentkezésem, kíváncsian várom, hogy SA pozícióra behívnak-e interjúra. Lány csoporttársam már kapott e-mailt, hogy Őt várjak. Röhej és szánalom, hogy a következő napokban nem lesz órám :(. Szeretnék egy könyvet elolvasni addig - jelöltek vannak! 

Tegnap este elmentem futni, vártam már nagyon. Süvítettem mint egy anyahajó a parton, de jól esett. 6 km-er (+/-) így is összejött. Szeretek hajnalban/éjszaka futni - még/már "szűz" a levegő, az utcák. Érzem a lábaimat, hogy dolgoztak tegnap, de azért fele annyira sem mint a legutóbbi "deadlift"-es edzés után JJ-vel. Na ott elgurult a gyógyszer.

Szűz(ek). Hmm.... Tegnap komolan elgondolkodtam azon, hogy talán (?) eljött az ideje annak, hogy legyen egy nem magyar barátnőm. Neki (=nem magyar lány) talán még tudnék/akarnék annyi bizalmat adni, hogy nem lép ki mellőlem a második kanyar után, hogy nem tudja majd jobban, hogy mit akarok.

"Szerelmet szeretnék, nem szeretőt.

Hidd el Én élni szeretnék, nem meghalni.

Hazámat szeretni és nem itt hagyni!"

Deniz. ft Palej Niki - A hazám

A fent idézett sorok jutottak eszembe a helyzetről. Külföldi barátnőben gondolkozom, éjszaka jelentkeztem Japánba nyári gyakornokna és Indiában is ugyan így vannak lehetőségek. Mindezek mellett kiemelten fontosnak tartom a kötődésemet az Anyaországomhoz, vallom, hogy egy özönvíz előtti kultúra sarja vagyok testben és lélekben.

Általánosan utálom most az embereket, szépen mosolyogva, nem is titkolva. Örülök annak, hogy (ki)őrjöngtem magam az előző bejegyzésnél - nyugodtabb vagyok, nincs bennem annyi indulat. Nyárra szeretnék megszakállasodni. No! Csak csendben szolidan, igényesen, kultúráltan, ahogy egy úriemberhez illik. Az alapvető vonal az Majkás/LBJ-s - ma mondjuk tisztesen megvagdosott a borotva.

"Úrnak születni kell, a paraszt meg terem mint a gomba!"

Az ingeimet vagy gonosz manók húzzák éjszaka egyre kissebbre vagy Én kezdek "hátban,vállban megcombosodni".

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerzetes.blog.hu/api/trackback/id/tr636101552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása