Merengő

2014.09.01. 22:49

Radnótiba burkolózva gondolkodom az elmúlt nyáron, hogy az agyam mennyire terel az írástól. Hogy mennyire egy szétesett, telibe sza.t nyár volt. Megállít Kőszegi Ákos – Karinthy Frigyes – Samuel L. Jackson trió és csak merengek. Úgy érzem, hogy olyan vagyok mint a (gyulai) szobám. Tele van zsúfolva a szoba. Anya, Apa régi ruhái, Saját ruháim, jövendőbeli stafirungom, anatómia atlasz és orvosi könyvek, Tompa Mihály kötet, Szókratész, Platón és etikett könyv – egy FankaDeli plakát mögé rejtve mindez. Amit igazán magaménak érzek, az a 8-10 darab Coelho könyv, még azelőttről, hogy „fodrászok és műkörmösök“ bölcsességévé tették volna, egy zsidó által írt könyv a Whiskys rablóról, Casanova levelei és persze egy kosárlabda. Gonodolkodtam a „jóslatokon“ mondottakon, Miss Karma, meg angyal meg minden heppiség. Hosszú napokon vagyok túl és gondolkodom, hogy Dapnhe lenne az?  Szabó Dóri? Vagy Kocsis Vinnetu, esetleg Gipsz Jakab? Elhessegetem a gondolathadat és azt érzem hogy nem voltam elég önző a nyáron, ezért is volt kesze, kusza, bár az is tény, hogy 8 hét olasztanfolyamot szerettem volna.

„Hass, alkoss, gyarapíts s a haza fényre derül!“ 

Kölcsey Ferenc - Huszt

 

Furcsa volt figyelni Dórit, érezni egy belső, rágcsáló bizsergést, valamit amit rég éreztem. Tudni, hogy mennyire „delicant“ helyzet. Összetett, érzékeny, romantikus, elrugaszkodott és szinte reménytelenül komplikált.

Teszt volt számomra ez a nyár, írtam korábban és azt érzem, hogy 2-essel sikerült abszolválni a vizsgát. Talán. Nem éreztem, nem örültem, nevettem, de nem eleget, robotoltam, dolgoztam, de nem elég hatékonyan ez még a tanulásomra is elmondható. Egyszer úgy gondolom, hogy csak még jobban szétforgácsolódtam, másszor, hogy volt előre lépés egyes helyeken. Sem eleje, sem vége – legyen hát vége!

 

ui: A külpolitikai helyzet aggasztó! Tüzlet látok. Ugyebár.....

A bejegyzés trackback címe:

https://szerzetes.blog.hu/api/trackback/id/tr406657665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása