Hosszú combok éjszakája

2014.10.30. 00:08

hosszucombok_1414624025.jpg_292x960

Veled álmodtam. Megkérdezték Tőled, hogy hol fogsz aludni? Vállamra hajtottad fejed és gyermeki, játszó pironkodással néztél alulról rám. Meg sem kérdezted, és már feleltem: „Persze, hogy aludhatsz Nálam“. Tudatam a kérdésed, tudtad a válaszom, örültél és tapsoltál, sugároztál és mosolyogtál. Sugároztam és mosolyogtam. Lágyan belém karoltál és tovább sétáltunk. Többre nem emlékszem, csak arra, hogy szerelmeskedtünk. Egész lágyan, mint a selyem simogatása. Egy érzésre emlékszem, egy beteljsült vágyra, nem a mozdulatokra. Rajta kapva egy álomban az álmomban, gondolattal a gondolatban.

Furcsa volt nagyon. Régen nem álmodtam, most egyre többet. Te voltál az első aki elhagyott, rozoga városomba jött, egy szokatlan látogató, egy szokatlan városban. Férfibb a férfinál, bokáig sülyedve a végtelen mély óceánban, csak csendben szemlélve az előttem elmerülő végtelen utat. Így álltam ott. Csendben. Zsebre tett kézzel, magamban dúdolva – miközben a szél megcsapta a félhosszú hajam. Rajta kaptak. Álom a férfiban.

Hangulat

A bejegyzés trackback címe:

https://szerzetes.blog.hu/api/trackback/id/tr976845897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása