Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Change your life

2014.11.16. 11:25

disneyprincess_1416133473.jpg_560x232

Az elmúlt napokban viszonylag sokat gondolkodtam magamon. Ez mindenképp előnye a nagy külső tehernek, stressznek. Sza-ásig vagyunk pakolva beadandókkal (egyéb kötelezettséggel). A különböző pszichés folyamatok, képességek olyanok mint az izom (szerintem már mondtam). Ha nem használod elernyed és teljesen elsatnyad, hogy a végén már használni sem tudod. Már sokat gondolkodtam a be nem következett beszélgetéseken otthon (MO). Szimuláltam. Mint régen. Arra is rájöttem, hogy a svájci kalandom belekerül (jó?) néhány képességem, készségembe. De legalább csajokkal elkezdtem találkozgatni. Bánatomra Aga tegnap nem egyedül jött L.  Ami nagyobb, fontosabb dolog, hogy nem is nagyon akarok beszélni. Magamról. Szerintem ne mis nagyon van mit. Az életem egyszerű és végtelen egyszerűséggel ismétlődő monoton folyamat. Vegetatív funkciók, suli, tanulás háromszögben benne van az életem 95%-a. A maradék 5% meg futás, AIESEC – leginkább. Már írni sem akarok. Most is a fejemben van egy kép, egy érzés, egy ribanc nő, egy hotel szoba, genf, panoráma akusztikus zenei közegbe zárva.

Zavar nagyon, hogy nem tudom, hogy mire számítsak Somainitől (Public Health). Szerintem hibáztam a prezentációmban, kikanyarodtam egy részre amire nem feltétlen kellett volna. A prezentáció kritikáim sem voltak túl mélyen szántóak (mondjuk az is érdekes, hogy a prezentáció kritikát, hogy osztályozza,de mindegy).

            „Trust I seek and I find in you. Every day for us something new.“

Metallica – Nothing else matters

Valahol mélyen bent még hiszek a spiri mókusságban, tudom, hogy létezik, de a jelentősége, számomra nagyon hátra csúszott. Egy erkölcsi, etikai tartást ad, mint sem reményt vagy fals hitet. Segíts magadon és az Isten is megsegít. ínagyon sokszor jár (Metallica idézat) a fejemben, gondolkodva Miss. Karmán. Legalább is akit beígértek. Első tippem Fleur volt, a második Silvia, a harmadik meg Anyád. Kedden Léa felhozta a témát (Silvia), aminek örültem nagyon, jól esett kicsit beszélni róla. (Annak már ge-ire nem örültem, hogy Yeting miatt nem tudtunk sokat beszélni róla!) Arról is, hogy Silvia dolgait, flörtjeit, testbeszédét nem Én értettem félre. Léa mint harmadik személy, totális kívülálló is úgy látta, hogy Silvia nyitott felém. Silvia legutóbb azt mondta, hogy 4 éve kapcsolatban van. Szerintem szimplán hazudott. Igen, hozáteszem, hogy Én sem voltam a legtürelmesebb Vele szemben. Elég gyorsan elhívtam, a korábbi jelzései alapján (amik szintén pozitívak voltak). Érdekesség, hogy azok a lányok akik vonzanak, felkeltik az érdeklődésemet rendre keletiek.

·      (K)Hisgee – Mongol

·      Fleur – Holland

·      Silvia – Román (nem erdélyi!)

·      Zarina – Azerbajdzsáni

·      Aga – Lengyel

Lalinak ebben igaza van, hogy a (genetikai) keletiségemet nem tudom levetkőzni. Más kérdés, hogy ne mis akarom.  Ha szóba kerül rendre belső-ázsiaz, türk vonalaz említem a finn-ugor hazugság helyett.Egyenlőre legalább Léának meg, fel –tudok nyílni. Alkalmanként. Van hozzá egy nagyon erős kötődésem, amit tud is, aminek örülök is. Ez is kötelék, de nem nemiségen alapul. Léa nagyon jól meg van Marcoval, Én örülök Nekik. Nagyon.

Furcsa hatással van Rám Iggy Azalea zenéje, nagyon erős szexuális vágyat hoz ki belőlem. Annyira mondjuk nem lep meg, aktuális popszarinaként elég kevés ruha van rajta, sok vonagláshoz. Viszonylag jól sikerült megőrizni az alakomat is, nem vagyok elhízva. Ennek örülök. Várom a Karácsonyt, várom, hogy haza menjek. Tudok edzeni menni. Is.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerzetes.blog.hu/api/trackback/id/tr76905293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása