Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

NŐk

2017.10.21. 21:41

Futás előtt, úgy éreztem, hogy kell egy kis zene ami elindít, ami „kirúg“ a lakásból. Megláttam Deniz – Egyetlen c. számát, rákattintottam, mert korábban sokat halgattam és azt érzem, hogy van mondandója, lehet belőle tanulni. Azután, hogy átkattintottam a „Lálálálá“ c. számára, kicsivel lejjebb ott kacérkodott, kacsingatott és hívogatott a „Sehogysejó“ c. dala Deniznek amit nagyon szeretek és szívből gyűlölök. Illetve, nem magát a számot, hanem amit még mindig hozzákötök. Évekkel ezelőtt párszor randevúztam egy elbűvölő lánnyal, akinek a sors puszta fintora miatt a legjobb Énemet hoztam, legilledelmesebbet. Régimódian szerettem volna Őt megközelíteni, így a megszokott figyelmen kívül voltam olyan... eltökélt, hogy minden randevúnk előtt kerestem Neki valami (kis) ajándékot, meglepetést – így is kifejezve a vonzalmamat és figyelmemet iránta. A dolgoknak csúnya vége lett, mivel akkor kb. 1.500 km-re éltem Tőle így elvetélt ötlet volt a kapcsolat –szerinte- amivel nincsen baj, de ahogy ezt elmondta az betette a kaput. WhatsAppon írt egy gondolatmenet végére annyit, hogy „döglött lovat nem etetünk“ és itt vissza is érkeztünk a jelenhez és Denizhez. Megnéztem a FB profilját, be/rá –közelítettem egy-egy képére és valahogy a refrénnel együtt elöntött az ideg. Szívem szerint, dühömben falhoz vágtam volna a tabletet, hogy utána üvöltve ugráljak rajta páros lábbal és utána dobjam ki a (zárt) panoráma ablakon. Mert ha ránézek a képeire még mindig egy csodás nőt látok, nagybetűs NŐT, aki nem csak beszél 2 nyelvet, megjárta Brüsszelt, de mellé bájos is és természetes. (Egy kezem sok arra, hogy megszámoljam hány NŐ-vel találkoztam.) Persze mellé jár egy ebihalnyi EQ és/vagy érettség. Nagyon sok érzést vált ki belőlem – mint amikor a forró láva füstölve keményedik meg a tengerrel összeborulva. Ahogy jött, talán úgy megy is, de most már peregnek a Képkockák és már nem csak Ő jár a fejemben és mellkasom közepének üres helyén hanem más is, már ketten verekednek bennem, hogy ki legyen A Főnök.

 

da2c8165204f42d009d3e1890c4e5dc1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szerzetes.blog.hu/api/trackback/id/tr6213048282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása